Laatste loodjes

17-01-2019

Over twee dagen is het zover. Afgelopen zondag tijdens de verjaardag van mijn zusje heb ik ook een soort van afscheidsfeestje gehad en heel veel proviand voor onderweg gekregen.

Uiteindelijk is mijn eindbedrag: 2670-  Alle mensen die mij hebben gesponsord, dingen bij mijn kraam op de speelgoedmarkten hebben gekocht en mensen die mee hebben gedaan aan de keepersclinic ontzettend bedankt! 

Omdat ik deze berichten alleen op mijn computer kan maken zal ik iedereen op de hoogte  houden vanaf:

Mijn facebook account: @Roos naar Noorwegen:

Mijn instagram account: @roosnaarnoorwegen

Ook zal ik meer uitgebreide reisverslagen met jullie delen via de app polarsteps. Dit is een app die je op je telefoon kunt downloaden, mijn gebruikersnaam is RoosKoopman3. De app is er ook in een site vorm:  https://www.polarsteps.com/RoosKoopman3


© 2018 Roos naar Noorwegen. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin