Keepersclinic

29-12-2018

Vandaag heb ik mijn laatste officiële, echte sponsoractie gehouden. Een keepersclinic, het was een zeer leuke geslaagde dag met heel veel vermoeide, bezweette keepers!


7:00, piep-piep-piep: de wekker, veels te vroeg. Tja om tien uur begint de clinic en om negen uur is de zaal open en dan wil ik er natuurlijk al om negen uur zijn. Dus negen uur stipt de zaal in en dan balken leggen, goals maken, oefeningen verdelen en me overal druk om maken. Rond kwart over negen komen de trainers en vanaf dan druppelen de keepers ook binnen. Na een klein voorwoordje gaan we van start, een beetje onwennig op het begin maar nadat de eerste ballen zijn gespeeld komt het op gang. Na tweeëneenhalf uur vol met oefeneningen, aanwijzingen, een-op-eens, slidings en partijtjes tussen trainer en keeper is het dan voorbij.  Het was dus een geslaagde dag en dat had natuurlijk niet gekund zonder de super inzet van alle keepers en trainers natuurlijk 😉. 

En nu waar het eigenlijk allemaal om draait: het sponsorgeld. Voor de reis naar Noorwegen had ik vierduizend euro nodig en in drie maanden heb ik meer dan de helft bij elkaar verzameld! Alle mensen die geholpen hebben bedankt.

De komende drie weken ga ik mij concentreren op het inpakken van mijn spullen, leerdoelen opstellen en de laatste hand leggen aan mijn planning. Een week voor vertrek heb ik nog een kennismaking, dat wordt de eerste keer dat ik mijn mede-reisgenoten ontmoet en dan krijg ik ook de felbegeerde Wylde Leren trui en muts. 19 januari gaan we los!

Ps. Ik ben nu wel over de helft met mijn Noorwegen bedrag maar meer is altijd fijn! Dus: https://getfunded.nl/campagne/1148-help-roos-naar-noorwegen








© 2018 Roos naar Noorwegen. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin