'Ik voel me net een rups'

25-09-2018

De eerste officiële stappen zijn gezet: de eerste aanbetaling gedaan en m'n slaapzak binnengekregen! Hij was toch wel erg warm...

Toen ik thuiskwam van de hockey lag de slaapzak op het kleed. Ik was toch wel even verbaasd: hij is wel erg dik en groot. Dus dat werd snel douchen en iets aantrekken wat niet bezweet was en erin gaan liggen, dat is nog best wel moeilijk:

1.  Rits de slaapzak helemaal tot boven dicht (ik verdraaide bijna mijn arm)                 2.  Maak een soort van slabbetje bij je nek dicht en trek hem ook goed vast wat al          een hele opgave was omdat die slaapzak dus al tot boven dicht zat.                           3.  Trek het koord rond je hoofd strak. Hierbij steek je je arm door een heel klein            gaatje naar buiten en probeert dat dus terwijl je arm in een gevaarlijke hoek              staat aan te trekken.

De slaapzak zelf was wel heerlijk warm en in super goede conditie dus een top aankoop. Ik maak me wel zorgen wat ik moet doen als ik straks in de nacht naar de wc moet.

De afgelopen weken heb ik niet zoveel gedaan omdat ik het heel druk had op school maar er komen weer leuke dingen aan: een keepersclinic, kerstkaarten en nog meer markten met gebruikt speelgoed dus als u wat heeft?

Totale geldbedrag: 1345,01- 

Groetjes Roos

© 2018 Roos naar Noorwegen. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin