Het avontuur komt steeds dichterbij

07-11-2018

Het is al november, nog maar twee maanden tot het grote avontuur. 

Maandag 5 november was het koopavond bij de bever, omdat ik nog een paar spulletjes nodig kwam dit zeer goed uit. Toen ik nog in de fase zat waarin ik mijn ouders moest overhalen heb ik een argument gebruikt die toen heel goed leek: 'We hoeven eigenlijk alleen de reissom te betalen want al die materialen en kleren die je mee moet nemen die hebben wij al door de skivakantie en het alpinisme in de zomer.' Niet dus... 

Ik had niet alleen een slaapzak nodig maar ook een grotere weekendtas (80L!) Een paar waterdichte handschoenen, een extra paar onderhandschoentje, dikke sokken, extra thermo ondergoed, zakken om de spullen in mijn rugzak te verdelen eerst gebruikte ik altijd vuilniszakken maar ik weet niet of die het zes weken volhouden, een supercoole thermosfles (ik voel me nu echt een berggids) en als laatste een badmuts. Een badmuts? Jazeker een winddicht superwarm mutsje die als je hem op hebt eruit ziet als een badmuts (gelukkig ken ik niemand daar). 

In al die tijd dat jullie niks van mij hebben gehoord heb ik niet helemaal stilgezeten. Ik ben bezig met een zaalkeepersclinic te organiseren. De zalen zijn al gehuurd en ergens binnen een week komen de aankondigingen en kan je je opgeven. Ook ben ik bezig een serie kerstkaarten te ontwikkelen en ben ik voorbereidingen aan het treffen voor een inpakservice. 

Dus bereid je voor!

Groetjes Roos

© 2018 Roos naar Noorwegen. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin